Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

και τώρα; ... που "έφυγε" ο Διγαλάκης;

Μόλις με πληροφόρησαν πως ... "έφυγε" ο Διγαλάκης.

... και τώρα; ... που εγώ περιμένω απάντηση στο παρακάτω έγγραφο που του κοινοποίησα από τις 17 Φεβρουαρίου 2020.

"Aξιότιμε κ. Διγαλάκη,

Επικοινωνώ μαζί σας ως μέλος της τριμελούς Εισηγητικής επιτροπής για την εκλογή μέλους ΔΕΠ (αριθμός ΑΠΠΕΛΑ ΑPP****) για να σας κοινοποιήσω έγγραφο μου προς την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών με το οποίο αιτούμαι την ηχογράφηση της Συνεδρίασης της διαδικασίας εκλογής παραθέτοντας τα πιο σημαντικά γεγονότα της διαδικασίας εξέλιξης της εν λόγω εκλογής και τους λόγους που με οδήγησαν στην ενέργεια μου αυτή. Το αίτημα ηχογράφησης απερρίφθη,  όπως ήταν αναμενόμενο, από τον Πρόεδρο του Τμήματος.

Θεωρώ τη διαδικασία εκλογής ενός μέλους ΔΕΠ υψίστης σημασίας για το Πανεπιστήμιο και πως η διασφάλιση μιας ακαδημαϊκά αποδεκτής διαδικασίας είναι ευθύνη όλων μας.

Για τον λόγο αυτό έχω ήδη κοινοποιήσει στο Υπουργείο δύο έγγραφα μου (28-01-2020 και 03-02-2020) αλλά δεν έχω πάρει καμία επιβεβαίωση ότι αυτά παρελήφθησαν.

Με εκτίμηση
Κλεάνθης Θραμπουλίδης"

Και αυτή μου η ενέργεια έγινε γιατί πίστεψα τα όσα ο πρώην Υφυπουργός  δημόσια ανακοίνωνε για την πάταξη του νεποτισμού, της οικογενειοκρατίας και τα στημένα εκλεκτορικά. Αναφέρω ενδεικτικά τα παρακάτω: 

Υφ. Παιδείας: “Φρένο" στο νεποτισμό, την οικογενειοκρατία και τα «στημένα» εκλεκτορικά στα ΑΕΙ ΒΗΜΑ 19/01/2020

Υπουργείο Παιδείας: Νέο νομοσχέδιο βάζει τέλος στην οικογενειοκρατία στα ΑΕΙ  ΕΘΝΟΣ 13/7/2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου