Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

«Αυτός ο τόπος δεν είναι η Ελλάδα μου»


«Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτόν που αφήνω πίσω μου σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να 'στε όλοι καλά.
Στον τάφο μου να γράψετε: Αντιστάθηκε 
το 1941-1944 στη ναζιστική κατοχή, 
το 1967-1974 στη στρατιωτική δικτατορία και 
το 1989-1996 στην ηθική σήψη. 
Μετά, στην πλημμύρα του άνοου, δεν υπάρχει αντίσταση και το μετά από την πλημμύρα αυτή δεν υπάρχει πια».
 
Το τελευταίο ιδιόχειρο σημείωμα του Γεώργιου - Αλέξανδρου Μαγκάκη με τίτλο «Η ζωή πάνω στο νήμα».

«Re:Κείμενο στήριξης από γονείς»  και η αποδοχή της κατάντιας μιας γενιάς      εδώ  
«Θανάσιμη αρρώστια της δημοκρατίας» του Γ.-Α. ΜΑΓΚΑΚΗ  εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου