Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ο πιο καλός ο Μαθητής ... και οι λύκοι


“Εχει μεγάλο ενδιαφέρον η υστερία που έχει καταλάβει τις ελληνικές πολιτικές και πνευματικές ελίτ στην προοπτική κατάληψης των ανακτόρων από τον ΣΥΡΙΖΑ. (…)
Θα μου επιτρέψετε να μην ανησυχώ, αλλά να το διασκεδάζω. Γιατί μου φαίνεται ιδιαίτερα φαιδρό, σχεδόν ξεκαρδιστικό, να ανησυχούν όσοι ανησυχούν επειδή θα τους διαδεχθεί ο καλύτερος μαθητής τους. (…)
Στην απειλή ότι η απειρία του και ο καιροσκοπισμός του θα οδηγήσουν σε μια αντιπαράθεση που μπορεί να οδηγήσει την Ελλάδα εκτός ευρωζώνης, θα μου επιτρέψετε να καγχάσω. 
Αυτοί που οδήγησαν την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού ξοδεύοντας στον βωμό της αιώνιας εξουσίας, σαν να μην υπάρχει αύριο, αυτοί που μετέτρεψαν τη χώρα μας στο βαρίδι της Ευρώπης, αυτοί που ακόμη και όταν ανέλαβαν να τη «σώσουν» έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους να προστατεύσουν κάθε συμφέρον που έλπιζαν ότι θα τους το ανταποδώσει ρημάζοντας οριζόντια τα συνήθη υποζύγια, αυτοί που έπνιξαν τις μεταρρυθμίσεις και διέσωσαν τα τσιφλίκια τους φωνάζουν τώρα ότι βλέπουν τον λύκο να πλησιάζει. Είναι και οι ίδιοι όμως λύκοι, που δεν έχουν αλλάξει ούτε καν το τομάρι τους. (…)”
«Ο πιο καλός ο Μαθητής» Αριστείδης Χατζής, ΝΕΑ, 23 Μαΐου 2012

1 σχόλιο:

  1. Εγω πάντως θελω ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ κυβερνηση ΤΣΙΠΡΑ & Συνιστωσών...
    Η θα αλλάξουν το Μνημόνιο οποτε με συμφερει
    Η Θα τιναχτουμε στον αερα μια ώρα αρχίτερα ...
    "Εμενα θα καει η στεγη μου αλλά τα ποντικια θα ψοφησουν"
    Ετσι να δω στην ΤΒ τους διαφορους Συριζαιους διανοούμενος Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή