Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008

Ο Μύθος του υπολογιστή


Μύθος: Η εισαγωγή του υπολογιστή στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα λύσει το πρόβλημα.  

Πραγματικότητα: Ο υπολογιστής είναι απλά ένα εργαλείο που μπορεί να αξιοποιηθεί θετικά ή αρνητικά στο δύσκολο δρόμο για την απόκτηση της γνώσης. Μια αποτίμηση της τεράστιας δαπάνης της εισαγωγής υπολογιστών και του αντίστοιχου ανθρώπινου δυναμικού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να το αποδείξει περίτρανα. Μεγαλύτερη προτεραιότητα έχει η αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, δασκάλων, καθηγητών κάθε ειδικότητας. Η αποτελεσματική αξιοποίηση του θα επιφέρει αυτόματα και την αποτελεσματική αξιοποίηση των σύγχρονων εργαλείων.   

Άλμα προς "ένα έξυπνο σχολείο" ή στο κενό;

http://pse.primedu.uoa.gr/users/araptis/OneChildOneComputer.htm

Ενδιαφέρον άρθρο του Αριστοτέλη Ράπτη, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. "Η «συχνή χρήση» υπολογιστών στα σχολεία όχι μόνο δεν βελτιώνει αλλά αντίθετα ρίχνει τις επιδόσεις των μαθητών, ακόμα και όσον αφορά τις ψηφιακές δεξιότητες, διαπιστώνει έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Η τεχνολογία στο εκπαιδευτικό σύστημα «έφερε φρούδες ελπίδες», συμπεραίνει." Σεπ 2015, ΟΟΣΑ: Οι υπολογιστές στα σχολεία δεν βελτιώνουν τις μαθητικές επιδόσεις, http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1500025677&ref=newsletter

    ΑπάντησηΔιαγραφή