Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2005

Καταγραφή – Αξιολόγηση – Consistency

Καλημέρα - Καλή βδομάδα
H επιτροπή διαχείρισης Επικουρικού Εκπαιδευτικού Έργου μόλις προχθές απέρριψε με μόνη θετική ψήφο την δική μου την πρόταση μου για καταγραφή των εκπαιδευτικών εργαστηριακών δραστηριοτήτων του Τμήματος χαρακτηρίζοντας την σαν προσπάθεια Αξιολόγησης. Πριν από ενάμιση χρόνο μια άλλη επιτροπή, αυτή της διαχείρισης του ΕΠΕΑΕΚ αναβάθμιση ΠΠΣ, απέρριψε παρόμοια πρόταση καταγραφής του εκπαιδευτικού εν γένει έργου του Τμήματος.
 
Χθες, άκουσα τον Πρύτανη να δηλώνει πως λειτουργεί σύστημα αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών για την διαρκεί αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, μάλιστα πολλά τμήματα έχουν αξιολογηθεί από εξωτερικούς κριτές, υποθέτω αναφερόταν και στο δικό μας.
 
Ο ορισμός του όρου «Consistency» στα πλαίσια λειτουργίας αυτού του Ιδρύματος.
 
Ίσως είναι ενδιαφέρον να δώσουμε τους ορισμούς των όρων «Καταγραφή» και «Αξιολόγηση» και να προσδιορίσουμε την δική μας κατάσταση σε σχέση με τις έννοιες αυτές.
 
Με πολλούς προβληματισμούς για την σημασία των όρων «συνέπεια», «αξιοπρέπεια», «ευαισθησία», «αίσθημα ευθύνης» στα πλαίσια αυτού του τμήματος.
Κλεάνθης Θραμπουλίδης
 
 
Υ.Γ. Χρόνια πριν, σε μια παρουσίαση του κύριου σχεδιαστή του ΤΑΧΙΣ η οποία αναφερόταν στην εμπειρία ενός από τα πρώτα σταδία ανάπτυξης του, αυτού που αφορούσε την καταγραφή και αναδιοργάνωση των διεργασιών για την βελτίωση των υπηρεσιών προς το πολίτη, η απάντηση στην ερώτηση για το ποιο ήταν το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν «Οι υπάλληλοι του υπουργείου οικονομικών και των εφοριών». Τότε η απάντηση με προβλημάτισε πολύ. Τώρα είμαι σίγουρος για τον λόγο.
 
Εν τω μεταξύ το ΤΑΧΙΣ κατέγραψε διεργασίες, βελτίωσε υπηρεσίες, … Το Τμήμα ΗΜ&ΤΥ; Φαίνεται πως δεν είναι ικανό να κάνει μια απλή καταγραφή των υπηρεσιών του καθώς είτε συγχέει τους όρους «Καταγραφή» και «Αξιολόγηση» είτε βαφτίζει το κάθε τι «αξιολόγηση» για την διατήρηση του σαθρού κατεστημένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου